tisdag 4 maj 2010

luktar död....

nånting har gått och dött i hallen... pjuuuuuu... vet ju inte vad det är som stinker men tro mej, nåt är det!! Jag har vänt upp och ner på hela hallen... förutom under trappan... har ju liiite ont av de där trånga utrymmena som dessutom är fullknökade med grejer... men, ingen återvändo.. vet vad som väntar mej i morgon bitti, för detta klarar jag inte av att överlåta till min kära man.. två dagar nooope.. så ägna mej en stinkande tanke i morgon bitti... :-s

MEN! Idag har jag mått bra!! :) Ingen migrän.. sen i morse! Linda O kom och väckte mej ;) och fick mej på bra humör! Tack!!! :)

dessutom ska jag och Felix åka på barntimmar i morgon, något jag har funderat på länge, men inte pallrat mej iväg. Tror han kommer att tycka det är roligt. :) ..det var nästsista gången berättade maria förut, men men, bättre sent än aldrig! ;)) kosa oss lite!! :))

take care out there!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar