onsdag 12 maj 2010

en vanlig Linndag..

När jag lägger mej på kvällen vet jag precis hur effektiv jag ska vara dagen efter.. ngn som känner igen sig??? hrml..

Så idag skulle jag:
* Städa (inte för att få det lite fint utan för att jag VAR TVUNGEN)!
* Måla färdigt folkracebilarna,
* städa igen, på frejsons gamla rum..
* tvätta,
* handla och
* försöka plugga lite kanske???

jahaja...
så här blev det:
* Inget städ (förbannat överskattat och finns massor av ursäkter att slippa) And I know them all..
* Målade bilarna (Tusen tack Ewa och Anna!!!!)
* tvätt??? va.. hör dåligt... hrml.. vi har ju iaf kläder till dagsbehov...
* Frejsons rum ja... jo, men jag slängde alla leksaker i en sopsäck, ställde fint in det i garderoben -det tar vi sen.
* Har handlat f*n vad dyrt det är!
*MEEEEN jag har skrivit färdigt min svenska rapport och skickat in den! JÄTTE plus i kanten!


För helvete! Man lever bara en gång så det gäller att njuta! Dagens kos:
* Elises blomster..blabla, men Maria Mycket trevligt!
* Biblioteket med mina barn! hmmmm... love it! Mera kärlek till folket!

Nu inväntar jag mina svägerskor och lilla Ilea. De är väl här om ngn timme.. har inga förhoppningar om att sitta uppe med varm choklad.. nope, men go frukost ska de få! :) Ser verkligen fram emot att de kommer!:))

Goooood night!

2 kommentarer:

  1. Det verkar som dina rubriker med datum ligger en dag fel. Detta hände väl på tisdag antar jag. Nåväl, jag har stenkoll på ditt liv :-) Tack för praten igår!

    Puss & kram

    SvaraRadera
  2. Tack själv vännen! <3 Jag var uppe lite för länge så klockan var över 00:00 misstänker jag.. vi hörs sen! Kram!!!

    SvaraRadera