måndag 10 maj 2010

Då var det måndag igen...

Ännu en helg svischat förbi.. det går lite för fort, jag hinner inte med! ;) Lördagen tillbringade min kära man i garaget men hade lyxen att få hjälp av Ronny, jag och barnen kunde kosa oss med LM och barnen. Kos hela dagen!

Igår kom Linnea och Linda hit en sväng. :) Det är härligt att se hur roligt de små börjar få för varandra! Barna lekte och morsorna koste sig! ;) Solen sken ju lite igår och jag passade på att måla folkracebilarna, i garaget.. ;) Bilarna (och mina armar ;) är nu målade, nu är det bara texten kvar. Inte många dagar kvar nu!!! :)) Torsdag, flygarracet i Töcksfors = KUUUL! Dessutom kommer det massor med roligt folk! Camilla,Ilea och Linda kommer natt till onsdag, fam. Martinsson på torsdag också fröken Walfidsson och familjen Nilsson/Andersson och Carlund på kväll, då åker grillen fram och tanken är väl även ngn öl! :)

MEEN, innan dess så ska Frejsons gamla rum saneras så det b´lir sovbart, jag ska skriva färdigt min svenska rapport.. jag ska... oooo, ingen stress inte SE positivt på´t!

Nu ska jag göra kladdekake t e som har vôrrte förtti! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar