söndag 16 maj 2010

Betapet - Sveriges populäraste ordspel

Jag har.. nej, det var inte helt sant.. min svägerska Linda har visat mej ett nytt behov.. ;) Betapet -alfapet på internet... shittus pommfrittus.. jag och Camilla har suttit hela kvällen och spelat mot varandra! , med varsin dator på varsin sida bordet -nutidens sällskapsspel! ;))

Betapet - Sveriges populäraste ordspel

Grinden är förresten på gång! :) I eftermiddans underbara solsken började min kära man och hans lillebror att greja... tyvärr kom det lite åska och regn så de hann inte så längt som det var tänkt, men i morgon DÅ!! :)

Måste ju bara få lätta mitt hjärta... jag har frossat, nej jag har FROSSAT i chips och dip idag! JEPP! Det var jag värd efter att inte ha gjort ett knop... shit happens! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar