onsdag 19 maj 2010

jääla oflyt heela tiin...

* hemtenta i matematik -inlämning på måndag
* bilderboksanalys -inlämning på måndag

stressen kryper sig på, även faktumet att jag inte riktigt vet hur jag ska göra... jag tycker inte man ska analysera sönder böcker.. jag gillar att vi tycker olika och att lämna lite åt slumpen, jag skiter fullkomligt i att jag inte kan den Narratologiska ordlistan  JAG BLIR INGEN BÄTTRE PEDAGOG AV ATT KUNNA DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fy fasen....

Men i allafall, skulle jag köra min lille son till min kära syster nu på morgonen så jag kunde plugga. hmm.. Men lilleman vaknade vid kvart över 3 i natt och somnade inte om, bara snurrade och gnydde... jahaaajaa... inget som riktigt hjälpte.

Sen åkte storasyster på skolan vid halv åtta och jag trodde att då somnar han nog, noooope, bara gråter och snurrar... vet inte vad som riktigt är fel.. jobbigt! Lite smörgås gick tillslut ner och ipren... nu somnade min lilla guldklimp tillslut. Så nu ska jag dyka ner i matematikens värld...

förresten- jag har anmält mej till att läsa Matte B till hösten jiiihaaaa... NOT ;)

5 kommentarer:

  1. Matte B fixar du lätt Linn! Till och med jag klarade den kursen och jag är inget mattegeni direkt...

    SvaraRadera
  2. Tack therese! :) ja, jag får ge mej f*n på´t så borde det ju gå! :)

    SvaraRadera
  3. Du klarar precis allt du ger dig in i så jag är inte ett dugg bekymrad. Glöm inte att andas mellan varven bara. Till hösten börjar ju lilleman på dagis så då blir det liksom andra bullar :-)

    SvaraRadera
  4. Matte B fixar du! Jag har varit "lärare" i den kursen åt ett antal personer och är det gärna igen :)

    SvaraRadera
  5. tack Linda! :) det lär ju bli lättare till hösten iaf! :) Cia -jag skulle absolut behöva en bra lärare så jag kommer nog kypande till hösten då! ;))puss på er!!!

    SvaraRadera