tisdag 30 november 2010

spyarn in da huuus...

Lilla underbara goa lillgrabb är vesen och dålig! Började igår, men då trodde jag det var tänderna... (på något sätt en lätt återkommande ursäkt.. ;) Men i morse klargjorde han att det var mer än så när kräket kom.. Stackars stackars! guuuud så otroligt dåligt man mår när de små är sjuka!!!! Det har inte hänt ngt sen i morse så jag hoppas på att det är på övergången!
Sen kan jag inte hjälpa att bli lite stressad av att jag inte får gjort ett SMÄCK på mitt examensarbete... om ca två veckor ska jag ha kommit halvvägs... och det är lååååååååååångt dit tyvärr... jaja, är barna sjuka är det bara som det är. De går först i alla lägen iaf! Jag får allt in rapporten till slut... har ju hela jul på mej.. *suck* (det är här alla ska tycka synd om mej då.. ;) haha... ah, jag fixar allt detta! det vet jag ju!!!

På torsdag ska jag ÄÄÄÄÄntligen på intervju... hej å hå! Jobbigt läge när man vill sååå gärna ha jobbet.. jag får försöka visa min bästa sida och veeeerkligen tala om att jag är rätt kvinna för jobbet! ;) jajajaja... =D


Har fått upp mina julgardiner också, de jag köpte i höstas.. var inte helt säker på att de blev så bra som jag hade föreställt mej, men har börjat vänja mej och tycker nog att de är ganska så ok. :)  Om någon någonsin har missat det säger jag det igen:

JAG ÄLSKAR ADVENT OCH JUUUUUL!!! <3 Första julbordet på lördag, i Borgvik! Kul och gott! Jag äter ju ändå som en häst om dagen så varför inte fortsätta.... grrr...

1 kommentar: