onsdag 10 november 2010

Säsongens pulkainvigning!

Idag har jag, mina barn och Ida åkt pulka! Shit vad kul det är!!! Det är som "de" säger -man blir som barn på nytt!!! Vi hade nog lika kul allihopa, tur att jag har riktiga uteungar så jag får leka av mej!! haha...

Jag väntar fortfarande på B... vet inte hur de tänker, men eftersom jag inget hör skickar jag in ansökningar till Norge. Ska söka på ett jobb i Askim, en Waldorfförskola.. verkar himla häftigt måste jag säga! :) sen tror jag nog innerst inne att jag kommer få jobb, bara att de antagligen har fullt upp och inte hunnit ringa lr så.. men man vet aldrig och jag vill verkligen ut och jobba så fort jag bara kan.. så jag kastar ut krokar lite här och var! :)

Ser fram emot i morgon annars, ska med Pillret Gul på föreläsning i Karlstad, http://www.russinhissen.se/ naturkunskap står på tapeten, mycket passande efter som min c-uppsats handlar om teknik på förskolans utegård. Sen som krydda på moset ska vi ut och käka sen. kul kul!

tjo flöjt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar