måndag 8 november 2010

Ny vecka nya möjligheter!

Idag har jag väntat på att telefonen ska ringa... men icke sa nicke.. jag skulle få svar om jag fick jobbet idag.. men den kanske ringer i morgon? Ja, jo.. det tror jag! :) Annars får jag väl ta upp jakten på allvar i Norge.. Ibet blir jag inte!

Idag har lillemannen varit hemma och är jätteförkyld IGEN... "/ men, pigg som en mört så har vi passat på att kosa oss! och varit driftiga. En riktigt bra dag! <3 Tyvärr kom min kära man hem dunderförkyld han också IGEN... (sjuuuuk karl..) vill inte ha mera förkylning nu... kan som inte styra över det väl.. "/

...den där uppgiften jag ska skicka in innan fredag hinner jag garanterat med.. senare i veckan! när var hur arbetet ska göras... får fundera lite till! Ska få in den sista veden i morgon, då är det perfekt att fundera! Peltor med radio i öronen och enformigt arbete... perfekt att utforma ett arbete i tankarna då! ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar