tisdag 2 november 2010

Promenad med springsteg!

jojje, här händer det grejer! ;) Igår tog jag äntligen mod till mej och gick ut och gick i skogen! Något jag inte gjort på evighetersevigheter! Jag har blivit livrädd för att gå själv i skogen, MEN! igår var det dax att övervinna rädslan för björnar, vargar, älgar... förvirrade farliga människor.. (för sånna finns det antagligen jättemånga på skogen.. ;)
Fördelen med att vara lite småstressad och rädd är att man vill fort därifrån.. vilket resulterade i att jag faktiskt sprang!!! DET har inte hänt på läääääänge! En människa som brukar springa skulle antagligen kalla mej både det ena och andra, men säg att jag sammanlagt nästan sprang en km och det är stort för att vara mej! :))
Dessutom har jag börjat äta mera, känner att det är dax för det då migränen har gjort sig påmind oftare sista tiden igen. GI, alltså minimera kolhydratintaget. Just go with the flow..

Annars sitter jag om dagarna djupt försjunken i min rapport, jag skriver om ADHD och koncentrationssvårigheter. Intressant! Känns som om det börjar bli ngt av rapporten nu. I morgon ska jag in t Karlstad på  universitetet, tack och lov behöver inte rapporten vara inne förrän på torsdag.

Nu ska jag sätta igång igen!

Skepp o'hoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar