söndag 21 november 2010

Idol 2010 och Göteborg på en helg..

I fredags åkte jag, Putte och Freja ihop med Frida, Ewa och Kenneth till Karlstad, LLA och IDOOOL! Det var värsta draget och vår underbara blomma blommade om möjlig ännu mer! :) Freja sken som en sol hela kvällen och till hennes stora glädje var ju Elin med, fast hon åkte ur tävlingen förra fredan. :)
Freja fick Elins autograf, så hon var sååååå lycklig! :D Dessutom fick hon kramas och fotas med lite kändisjury!







Vi passade på att vara med i utlottningen om två finalbiljetter i Globen! :)



Freja passade på att bli sminkad av ett proffs. :)

Sen på lördag morgon var det dax att åka på romantisk tur tull Göteborg. Putte fick av sin familj när han fyllde 35 i augusti. :)
En natt på Riverton i Gbg. Skumpa på rummet när vi kom och trerätters på hotellets restaurang, 12 våningen. Mys och kos!!! :))



3 kommentarer:

  1. Nej men du vad häftigt!! Jag är nästan lite avis på Freja. Man måste ju bara älska Andreas Carlsson. Vad roligt för henne. Hon ser onekligen väldigt nöjd ut :)

    SvaraRadera
  2. Aaaaavis! Ni skulle ha tagit med mig ist för Freja ;-)

    SvaraRadera
  3. Hon sken som en soool hela kvällen!!! :)) Min lilla Idol det! ;) Att jag inte tänkte på det Linda... lôôver å gôret näste gang! ;)

    SvaraRadera