onsdag 1 december 2010

101202 kl 12:45

Jag har väl aldrig känt så här förut.. sprallig, tjatig, förväntansfull, pirrig, otroligt otroligt otroligt mycket vill jag ha detta jobbet!! Vet inte om det kanske kan vara att det är kampen om det som gör det lr om jag helt enkelt tycker att det verkligen kändes som "mitt" bara...

I morgon ska jag iaf på den efterlängtade intervjun kl. 12:45.., lr jag kan väl inte påstå att det är intervjun jag längtar efter utan mera svaret... och jag hoppas att det blir det jag vill höra, men det är ju längt ifrån säkert.

Det enda jag kan göra är att på ett proffsigt och säkert sätt beskriva mej och hur jag vill jobba och hoppas på att det är mej de söker. På fredag vet jag... *suck* ;)

Lillemannen är iaf pigg igen, har inte blivit ngt sen tidigt igår morse så i morgon återgår det till vardagen igen. Jag ska, MÅSTE!!! plugga. det äter på mej.. det gör det.. jag får liksom inte helt gjort det jag måste känner jag.. väntar på att komma över den där gränsen, så jag känner att jag är riktigt på G och att det på riktigt snart är klart... jag kommer allt dit jag också.. sisådär 02:29 natten före inlämning.. ;)) haha..

Nu ska jag soooooova!  <3

1 kommentar: