lördag 18 december 2010

dan före dan före dan före dan före dan före doppardaaaaan

Julafton närmar sig med stoooora steg och landskapet utenför dörren är yrande vit! I love it! kan inte få nog av det! Det tok snöar verkligen och det finns gott hopp om att den ligger kvar tills julafton! :D

Huset ser som vanligt ut som ett stort j**a kaos, mitt i kaoset har jag idag baka kake. vaför inte liksom! :)) och istället för att städa satte jag mej här. ;) Ska darra mej iväg och handla lite tänkte jag, men det är haveri i "Buas" el tack vare Fortum... inte så lyckat. :( ..har inte bestämt mej om jag ska åka in till Årjäng lr inte... får fundera på det.

Annars har jag gått och blitt förkyld.. inte illa, men på ngt vis illa nog. Får nog bli nyktert julbord med ICA idag. :( Jag som har väntat såå "på sista natten med gänget!"

2 kommentarer:

  1. Äsch! Sup dig frisk kvinna!

    Ha det så skoj <3

    SvaraRadera
  2. Det fanns inget annat alternativ! Bara att rycka upp sig och komma igen!! ;P <3 <3

    SvaraRadera