söndag 12 december 2010

haveriii...

först pajade telefonen... tack.
nu tvättmaskinen... tack.

Jag blir tokig!! Så fort man har lite flyt så, jahaaaa... händer det....................... alltid, ALLTID, A L L T I D något... måste erkänna att jag blir lite trött på´t! fan!

men men, jag har en händig karl så jag hoppas på honom! Jag sitter här och han grejar män.. maskinen alltså. HÅLL TUMMARNA!

Annars i helgen har vi tagit det väääldigt lugnt och igår var vi hemma hela dagen och "kosade" oss. skönt! Idag har jag och barnen varit på köpis med svåger och de två största grabbarna och inhandlat lite mer julklappar. mysigt! Som topping på dagen svslutade vi den i missionskyrkan i Årjäng, där Freja och kören hon sjunger i gick luciatåg. Lilla sonen uppskattade det inte lika mycket utan tjoade och klappade (hmm.. antagligen av entusiasm iof,,,) så vi fick iaf gå ut i hallen, för han började höras mer än luciatåget. ;) men vackra var de och sjöng gjorde de jättefint!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar