torsdag 30 december 2010

x i flera bemärkelser..

xmas, xarbete... ;) ...Ligger i soffan med en alldeles för varm dator i knät... skriver examensarbete som snart tar knäcken på mej... men hoppet finns ju, det är 12 dagar tills jag ska börja jobba.. vilket innebär att jag har 12 dagar på mej att få ihop helvetesarbetet också... ah, bita ihop och komma igen!

Camillla, Jonas o Ilea har varit här under jul. Åkte hem idag och kom den 23:e. Tycker om när de är här, vi bara kosar oss och har det såå bra! :) jag kommer att sakna dem så! Inte vart så hipp att behöva stänga in  mej i sovrummet för att skriva x arb, men tror allt att de har förstått! :)
Jag har inte pluggat hela jul, har hunnit med det klassiska julkoset också! Jag bara älskar jul!!!

Nu ser jag fram emot nyår, vi ska fira ihop med fam Carlund. Ska bli såå kul att umgås, det har varit alldeles för lite av den varan det sista! <3

Nu återstår att se om jag orkar skriva lite mer på min diskussionsdel lr om jag ska lägga mej så jag orkar åka slalom i morgon! ;))

En sak ska bli så otroligt ljuvligt efter min examen, att vara LEDIG utan att ha ngt som tynger!! Gissa om jag längtar efter det! Att kunna åka och fika utan dåligt samvete... ojoj, jag längtar!

3 kommentarer:

  1. Du grejjar allt!

    Gott nytt år finaste vännen <3

    SvaraRadera
  2. Kämpa på! Måste kännas underbart att se ett slut på det hela och en början på något nytt och spännande! Lycka till!

    SvaraRadera
  3. <3 Tack!! Ja, alldeles otroligt skönt är det! om en vecka är det nya utmaningar som väntar! :)

    SvaraRadera