tisdag 4 januari 2011

avslut och nystart...

På måndag avslutar jag mitt tre åriga studerande och så börjar ett nytt kapitel i mitt liv. Jag tar klivet ut som förskollärare och har vågat ta det stora steget ända till Norge.. ;)

Fick tillbaka arbetet från förra kursen idag, godkänd på den! SKÖNT! Jag fick retur på det examinerande arbetet i den kursen före jul, bokstavligen så sket jag iden för att koncentrera mej på x arbetet... hoppsan, då stod det visst för sent inlämnat på den, jag skrev till de NIO tydligen avgörande raderna och rättade till formalia och vips så var det godkänt... stor vits i att bli vrång och vänta.. ;)

Sitter du dag ut och dag in med x arbetet och det som jag aaaaldrig trodde ajg skulle få ihop, verkar faktiskt lösa sig! Jag ser ett arbete som faktiskt inte är så himla dåligt framför mej, Shit, vad jag kan! ;))

Ser fram emot måndan så jag tror jag störtar, först planeringsdag med de nya arbetskompisarna på fredag! Är riktigt förväntansfull och spänd! :D
Fick reda på igår att jag ska jobba på småbarnsavdelningen, 1-3 år. Ska bli fantastiskt kul!! ooooooo, inte länge kvar nu ju!!!! :):):):)

MEEEEN, först så ska vi fira vår två åring! I morgon fyller vår lilleman 2 år! ..två år sen vi hastigt och lustigt fick en liten LITEN LIIITEN älskade plutt! som nu älskar kacko, tatta, kopa, ôlkrace, moppa, ejja, (= traktor, kärra, skopa, folkrace, morfar, freja) :))

Så först på dagen är det barnkalas som gäller sen är det vuxenkalas på kvällen! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar