söndag 23 januari 2011

quick update..

Hinner som inte med att blogga nu när jag jobbar heltid! :) Har redan jobbat två veckor på mitt nya jobb och jag trivs som bara den!! :) Barna är huur goa som helst, personalen jättebra, inga problem med resvägen och nöjd med lönen är jag! :)) Bra start!!!
Sen fanns jag ju inte med hos skatteetaten i Norge då... SKRÄLL!! Anmälde mej 19:e dec och det skulle ta 3-5 dagar... ringde i fredags... inte en med någonstanns.... WHY NOT?!?

>SÅ, då börjar vi om igen till veckan med det då.. ;))

I fredags så tog jag examen, fick klocka av putte och barna, namnhalsband och underbar tulpanbukett av mamma, pappa, lina, stefan, saga, anna, martin oliver anton och isac! TACK!!! <3 <3 <3 ...kan inte helt fatta att jag redan avverkat 3 ½ år med slit och stånk.. nu är jag liksom klar! Linn Karlsson -förskollärare.. ;))

Vi var på avslutningscermonin på universitetet  och sedan åkte vi till alfies och åt ihop med fia och linda och deras familjer, myspys på HÖG nivå!! Vi avslutade kvällen på scandic winn för att sova där. igår var vi på hockey... en heldag i kd, men långfrukost på hotellet först, sen ikea och världens pissigaste hpckeymatch som avslutning. ;))

TOPPEN HELG! Tack alla som förgyllt den! Love <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar