söndag 6 februari 2011

Giller´t...

Livet rullar på, i snabb fart like allways! Men jag gillar läget på det mesta för tillfället! Mitt jobb är heeelt supert! Att få vara ute mycket, äta mat i den fina grillkåtan eller springa och busa i gym salen.. det är verkligen ett kanonjobb! :) ..men det märks ju att man jobbar heltid.. hinner som inte med allt hemma, men förutsätter att alla förstår. =)

I helgen håller jag på och syr en Pingu dräkt... jo, det är så när man är nyutbildat med nytt jobb... stooora amitioner! ;) AH, DEN BJUDER JAG PÅ! :D Jag ska vara Pingu jag! Är färdig med underklänningen, som är fylld med kuddstopp... jag kommer att bli fin jag lovar! :) ..bara jag inte skrämmer barnen!

Solen lyser underbart över grantopparna och jag njuter för fulla drag! Frallorna är nygräddade på bänken, båda barnen sover och min älskade jobbar... en lugn minut alltså! ;) Ska ta tag i Pingu dräkten och försöka få färdig den.. ska liksom ha den i morgon då.. ;) Sen är det frukost som vankas!

SOOOOOLIGA KALANS KRAMAR FRÅN MEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar