torsdag 17 februari 2011

förskollärare med kloka val

Äntligen fick jag mailet, jag är godkänd, har avklarat mina studier på riktigt! I did It!! :))
puh, känns såå otroligt skönt att vara klar! Det har tagit mycket.. alldeles för mycket egentligen... migränen har inte blivit bättre.. snarare ... njae, inge bra. men jag har bokat tid hos doktorn!! wiiie.. finally! måste få lite kruttabletter, tills kroppen verkligen förstår att jag har förstått att jag inte är övermänsklig och inte kan hänga med på allt. jag har lärt mej att välja, välja för min egen hälsas skull. vill inte må illa eller spy för att jag inte orkar. slut med det. PUNKT!
Ser fram emot en vår med mycket sol, mycket njuta och att må bra! Ihop med min underbara familj och mina underbara vänner! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar