onsdag 13 januari 2010

skolan igen...

Nu har skolan dragit igång igen efter julledigt.. lr jag har iaf varit det.. :) Måndag -tisdag i Karlstad. Alltid lika kul att träffa "klassen", men det är inte utan att man blir sliten... snacka massa intryck! ...man kan ju bara få en glimt av barnens vardag! De går på skola/förskola, sen ska vi ditt och datt... inte konstigt att många barn är speedade eller helt inslutna! Även de måste ju hitta sitt sätt att takla allt. jorasatte! ;)

Jag har väl lyckats sisådär so far med mitt nyttiga tänk... havregrynsgröten sitter som en smäck... men jag har verkligen skapat mej ett enormt sockerbehov... jobbar på det! Träningsfronten är stendött... just nu så klart! För det ska jag komma igång med! Slalom på lördag sen hoppas jag sååå på att få till en liten tid till en ridtur med Anna. jag vill!!!!!

Idag efter Freja kom från skolan var vi hos Grinna och beställde kort på barnen sen gick vi (jag mina små älsklingar) och kollade in rean på morenen på Slitu. De har verkligen den bästa Lindex'en där!! I allafall för de mindre barnen. Freja hittar aldrig ngt på Lindex, men jag fick 3 tröjor lång arm, 4 t-shirtar, 1 linne och en sommarhatt till Felix för 220 kr! Norge kan det där med att rea! :) Oavsett kurs är det billigt. sådetså! ;)

I morgon var det meningen att Felix skulle ta sista dosen grisspruta... jag pratade med min kära man och vi bestämde att han inte ska ta den. ....känns som om det är rätt val. Jepp!

Nu ska jag knoppa! I morgon kommer Nilla och jag väntar!!!

Goooo Natt <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar