söndag 10 januari 2010

1 åring och kalla dagar!

En vecka har gått sedan vi kom hem från Branäs. Hela familjen Karlsson har tagit det mycket lugnt! :) Vi har piggnat till och kunde ha Felix 1 års kalas som planerat. En sliten men mycket nöjd ett åring firade sin stora dag med familjen. Vår lilla och närmsta familj bli ju 18 st :) Det är vi och grekerna!!! ;)) Men det är alltid trevligt när vi träffas!!! =o)

Freja hjälper lillebror öppna paket!! :)


Ett bra samarbete -Jag bakade tårtbotten, Freja och Putte fyllde tårtan, sedan garnerade jag tårtan. :)




faktiskt ganska så kul att öppna paket! :))


Mostra och Felix leker med de nya leksakerna!
****************************** <3 <3 <3 <3 <3 ****************************
Eftersom vi har i vår familj att man får äta tårta själv på sin ettårsdag, var det bara för lilleman att hugga in! :)




TÅRTA ÄR GOTT!!! Mormors tårta är sååå smaskigt!



Vi har försökt flera gånger att äta själv, men det har inte varit aktuellt. Men när lilla jag har fyllt ett år funkade det sååå bra! :)





Jag hoppas på att jag ska få lånat mej en träningsmaskin av ngt slag... tar mej ju inte ut, men vill såååå gärna 'lea' lite på mej! ... så har ni har ni ngn orbi trek lr nåt sånt och inte brukar den GIVE IT TO ME!!! ;) Eftersom jag nu för första gången på nästan 2 år är på riktigt bestämd på att göra ngt åt min kroppshydda, behöver jag ha ngt som funkar. Jag tycker inte om att behöva barnvakt för att träna eller krångla för mycket. Så jag kan överleva att ha en ful typ trampcykel i finrummet några månader!

Eftersom det inte knappt varit under -20 grader sen före nyår är det ju inte aktuellt att vara ute med lillemannen. Så mer lr mindre har vi varit inne... ska bli skönt om det minskar liiite, det kan hålla sig mellan -5-10 grader. då kan även vi vara ute! :)

kraaaam <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar