måndag 4 januari 2010

En rekordelig kosedag! <3

Efter en tidig morgon fortsatte dagen lugnt och skönt! <3 I lôôve it! ;) Har varit på semester en hel vecka, då behöver man en omställningsdag när man kommer hem! haha, Vi fick besök av Anna, Linnea och VIktor på dagen Alltid lika koselig! Idag speciellt -Jag blev sååååå glad!!! <3 <3 <3 Fick ännu en ordentlig anledning och motivation till att halvera mig! Jag hade faktiskt redan i morse börjat dagen ordentligt med havregrynsgröt! Sen har jag druckit mycket vatten ..har väl inte ätit den nyttigaste maten, men jag får ta det lite lagom så här i början! ;) Jag har iaf inte ätit socker!!!  Men nu ska jag jäklar anamma få bort dessa jävla helvetes skit kilona som jag har sedan graviditet och spiralsaset sattes in! ;) "det är inte spiralen som äter åt dej" my ass! ;))

Fick även en snabbvisit av Kôrpis som var i krokarna, Likert!!! :)

I kvällinga har jag bakat tårtbotten till Felix tårta! I morgon är ju den stora dagen! Felix fyller ju ett år! Min stora... nej nej nej, LILLA grabb... <3 det går för fort!!!!

Tror inte att gårdagens bajraj räknades till magsjukan utan det var tecknet på att han börjat piggat på sig. Idag har det inte varit ngt. SÅ nu är vi med på banan igen! Like it!!

Nu ska jag plinga min guube som ligger och sover. Han ska jobba natten, köra bort snö från Karl Johan, inte lätt i storstäder att hitta ställen att göra av alla mängder...

Lycklig, varm och sååå nöjd med mitt liv -den känslan vill jag smitta av till alla!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar