onsdag 27 januari 2010

Nya friska tag!

NU! är det dax att ta tag i mig själv! Har nu varit sockerfri i två heeela dagar! ;) Jag har verkligen ätit ett lr annat med socker i varje dag... inte konstigt att man rullar fram snart... "/ meeeen, nu är jag på G! Spiralsaset åkte ut i måndags och jag är inte alls så tagg och grinig längre :-D sen är jag inte heller så sugen på sött som tidigare TROTS att mvc säger att det inte ska påverka... JAG känner iaf min kropp bäst! När jag plockade ut den gjorde jag den härliga upptäckten att jag gått upp 10!!!! kg sen jag satte in den i höstas... jo, tjenare! tack för den! :'( men jag är inte bitter ;) utan tar nu tag i mej själv och KÖÖÖÖR!!!! :-)

Så nu sitter jag med havregrynsgröt i maggen ;) och är nöjd med tillvaron. Trött som ett as är jag men det är ingen annans fel än mitt eget.. Går ju som inte och lägger mej när jag borde.... :-S

Idag ska lillemannen på 1-års kontroll, ska bli kul att se hur stor han blivit. Sprutan ser jag väl iof inte jättemassa fram till, men det kommer att gå bra det också. :)

Jag planerar även en liten surpriseresa för mig och min man, ev ihop med Anna och Lennart också.. Jag hoppas och håller tummarna för att det blir av! :) vill vill vill!! behöver behöver! ;) Kan ju inte skriva vad, för då läser han ju säkert det! ;) Inte avslöja en sån bra hemlis!! ;)

Vill bara tillägga att slalombacken i Årjäng ska ha många +++++, jag har inte varit där på måånga år, men vi var där i helgen och backen är perfekt för oss! :))

 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar