lördag 2 januari 2010

börjar nya året med magsjuka..................

Jag har en sjuk liten son. En liten Felix som bajsar vatten och spyr kaskader... :-/ 14 personer i en stuga och magsjukan är ett faktum... hittils har 5 blivit dåliga och det är Felix som är riktigt dålig. Lilla gubben...

Varken jag eller Patrik orkar gå och lägga oss när barna är dåliga, så här sitter vi... Hoppas på att det lugnar sig för natten. Han är så trött, men det kör i magen och då vaknar han till igen.


Inte lätt att vara liten och sjuk.... Inbäddade i lakan och matta borttagen, lite garderade iaf efter att lilleman spytt ner sin mor två gånger...


Dagen för övrigt har varit bra.. :) Jag, Freja, Anna och Linnea tog en slalomtur och stoppade vid toppstugan och drack lite varm choklad med vispgrädde som topping.. mmm... (Mitt nya nyttiga liv börjar när jag kommer hem!! -På allvar!)


<3 <3 Myyyys!! <3 <3


-Kan inte ni ställa er så jag får en fin bakgrund? frågade jag Linnea och Freja

Jaaa!! ropade bägge och kastade sig i en stor snöhög! :-D Goa goa underbara tjejer!!

Håll nu tummarna för att det inte blir för illa i vår stuga! Det är till att hålla humöret uppe och göra det bästa av situationen!

Kram och koos!!

5 kommentarer:

  1. Stackars människor.. Lisen drog en spya hemma på nyårsafton men det va bara en gång sen somnade hon och vaknade morgonen efter skitpigg och full i fan så där blev det inge mer iaf.. Hoppas det går bra med er.. Krya på alla sjuka.. Massor av kramar till er alla från Kôrpen

    SvaraRadera
  2. Hoppas vekligen att det går över snabbt..det är aldrig kul med magsjuka men det är ännu värre när de små får det tycker jag! Krya på er! kram kram

    SvaraRadera
  3. Felix är så äckligt lik Isac på kortet m patrik i soffan!!

    SvaraRadera
  4. lr kusligt kanske det heter...;) Inte från anonym utan systeryster! :)

    SvaraRadera
  5. det är tydligen många som har haft sin egen variant av magsjuka... skumma saker.. :-/ Ja, det är hemskt när man inte kan hjälpa dem små! ...And Yes... de är inte helt olika du! ;)) Det komiska är ju att han har såå tydliga drag från alla dina grabbs! :)

    SvaraRadera