tisdag 5 oktober 2010

Ballar ur..

Jag har praktik, har haft det nu i snart tre veckor... Det är jättekul och jag ttrivs som fisken i vattnet! :) Hinner dock inte med bloggen, ah, shit happens! ;)

Hösten är vackrare än någonsin och jag mår TOPPEN i själen av alla underbara färger! På tal på färger håller jag på med penseln för full på övervåningen... Felix rum (JAA, igen..) och hallen uppe.. (Jaaaa, den också IGEN..) bättre sent än aldrig! ;))

Vi är numera 7 i familjen.. Sixten Mcqeen flyttade in hos oss i söndags. Frejas alldeles egna katt. :) Kan lova att jag har den lyckligaste 8 åringen ever! Sånt lyfter tillvaron! ok, Sixten är en 13 veckor gammal kattunge, går på lådan och sköter sig alldeles utomordentligt! :) Svart och vit prickig/fläckig, alldeles otroligt söt! :D

hmm.. sen funderar och drömmer jag om jobb! Jag vill vara färdig nu! Vill ut och förverkliga! snart är jag där och jag väntar som bara den!!!!

................visioner...................... ;)) ;)) ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar