torsdag 16 september 2010

jag pluggar..

...det ser ni va?? ;) Ingen som har en kommentar på det hoppas jag! Inget tvivel om den saken?? BRA! ;)) haha... jo, det är allt så att kvinnor kan göra fler saker på en gång, det är ju vetenskapligt bevisat!

Idag har jag ringt ett samtal... i hopp om ett ev. jobb.... vet inte alls men när ryktet går måste jag ju haka på. I januari är jag färdigutbildad och ska då börja jobba, väntar som ett as nu känner jag... vill bara bli färdig!!!! nuuuuu... ;) men veckorna rasar ju på och snart är jag där, på examensmiddagen, tar emot mitt examesbevis och ska då vara en färdigutbildad pedagog med alldeles för mycket studielån jämfört med den kassa lönen.. men inte bryr väl jag mej om det! ;)) Jag får utvecklas tillsammans med några av de mest underbara varelser på klotet- BARNEN!

I morgon ska jag ha lämnat in en bokrecension på Mr. Tourette och jag... jag har läst ca 50 sidor av vad är det.. kanske 350?? klart jag fixar det! ;)) Bara jag gör´t kanske? Nog om det, dax att sätta häcken i vagnen och köra!

Måste bara lägga in en bild på mina underbara barn, vi var i skogen härom dagen och kosade oss.. <3


1 kommentar:

  1. Ha en bra marten Linn! Vi ses på måndag...då du:))))

    SvaraRadera