torsdag 7 oktober 2010

det minskar...

Jag kör fortfarande på i full fart.. med massor av energi och motivation! :)) Jag går ner i vikt!!! På första gången på snart 10 år är jag riktigt på G!!!! :)) Det är heeelt underbart och jag trivs med livet. Jag dricker Naturdiets färdiga soppor alla mål utom ett på en dag. Nemas problemas! Jag oroade mej lite för hur det skulle gå under praktiken, men det har gått kalaslätt! Idag tackade jag tom nej till taco! (Som fortfarande, trots att vi äter det vaaarje fredag, är en storfavorit! ;)

Nästa steg är nu att komma igång att lea på dököttet! ;) och jag är supermotiverad till det också! åååå, jag tycker om att må så här! hihi...

Ha det gött fôlkens! :))

1 kommentar:

  1. Jag tycker du är jätteduktig och du inspirerar mig verkligen!

    Idag har varit och simmat och jag tänkte blanda in lite naturdiet till veckan.

    Kram

    SvaraRadera