fredag 15 oktober 2010

kake och bullbak! :)

I över två år har jag pratat på att bake kake... men har haft som ursäkt att Putte inte städat bakskåpet som han lovat.. med tanke på att det har flyttat in en EEEEENORM spindel sist jag städade det... uuu... pjuuuu!

Meeen, idag tog jag och dammsugaren tar i situationen och fixade det! ;) Så nu har jag bakat 10 kaker och när jag ändå var igång så bakade jag ca 100 bullar också! :)) Så idag är jag riktigt stolt över mig själv! :)


...det värsta är ju att inte vräka i sig när man väl bakar, för jag menar VEM klarar att motstå nybakad kake? ja, inte jag iaf.. men as allways tog jag bara lite ist för att häva i mig! :)


Måste ju även få med kort på världens lyckligaste kille som fått en egen grävmaskin! Han är heeelt salig kan jag säga! TATTOI!! (traktorn)



Och när syrran är och leker med kompis och Felix får farsan helt för sig själv så är det ju klart att det blir en tur med traktorn.. den riktiga också! ;)

Njut nu av helgen go' vänner! :) Det ska jag!! I morgon är det först NGK racet i Karlstad, ska dit och hejja! Funderar på värsting banderoller till Ronny och Eveline... ;) får väl se om jag får till ngt, annars får det räcka med stödet! :)
På kvällen ska vi, jag, mamma, syster och Lina på Mamma Mia! :))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar