måndag 23 augusti 2010

livet leker!

Jag är lycklig! Tycker allt flyter på, vardagen är mer än välkommen!!
Nu sitter jag alldeles själv hemma, tvättmaskinen är snart klar och ska hängas, Frejson gör första dagen i tvåan, Lileman är på inskolning och min älskade gör första dagen på sitt nya jobb. :) Ja, livet leker! ;)

Känner för första gången på väääldigt länge att jag är inte stressad, har inget som hänger över mej att jag MÅSTE göra, utan nu bara ÄR jag! :))

Ann-Britt kommer snart hi och vi ska fixa lite inför nästa folkracetävling i Töcksfors (11 sept) Det ska göras husvagnspriser och så.

Jag klarar även av mina soppor, känner att det börjar ta lite smått här och där, inget jag klagar på heller!!! :)) Jag är på G!

Så har du en dålig dag?  Det vänder snart och då får du den goa känslan jag sitter med just nu!

Puss o Kram!

1 kommentar:

  1. Du får skecke gôbben på utlansjobb så du har tid att skriva på bloggen igen... OCH SVARA I TELEFON ;-))))

    Puss <3

    SvaraRadera