tisdag 17 augusti 2010

Jag soppar..

Jo, det gör jag riktigt det! Nu har jag fått nog! jag fantiserar och drömmer.. gör några tafatta försök som alltid stuper... Men inte nu inte!! Jag har vaknat, det finns hopp så nu jävlar kommer jag!!!! XD

Förra måndan började jag med soppor! Naturdiet är de enda jag kan dricka, de smakar faktiskt inte värst alls! :) Orkar jag kör jag bara soppor om inte så lägger jag till ett mål mat om dagen. (Jo, såklart åt jag mat i lördags! ;)

Inte vet jag vad jag väger och jag har inte heller mätt mej. Tråkigt kanske, men jag tänkte faktiskt göra´t för min egen skull och för att jag ska må bra. Så jag tog beslutet på att jag håller väl på så länge jag orkar eller tills det länns rätt. :)

Tärnklänningen satt som en smäck för två veckor sen när vi hämtade den.. den klämde verkligen in över brösten där.. så korvarna under armarna hängde över mindre vackert... "/ MEEN, när jag fick på mej den i lördags så hade det iaf hänt ngt på bara en vecka! Den glappade tom!!! Det var då jag fick den stora motiovationen! Snabba resultat funkar som bäst på mej! :) Ja, jo jag vet att det inte är hållbart.. men låt mej nu njuta och ta ett steg i taget! ;)


Nu ska jag knoppa! Har två duktiga tjejer som la sig utan tjafs precis som de lovade idag! Det gläder mig!!! :)

**************

Idag har även lillemannen gjort första dagen på dagis (Jo, för det heter så.. ;) Bara den där informations timmen idag, men han sprang runt där, i pradiset med alla leksaker. Det kommer att gå som en dans! Det känns heelt rätt! Han kommer att älska det, I just know it!

Love and piiiis! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar