söndag 1 augusti 2010

Kolmården

Hemma igen efter en vecka (nästan iaf) på Kolmården med underbara familjen Lennesin/Nesset. Vi hyrde stugor på Kolmårdens camping, små och slitna men vi hade det så otroligt mysigt iaf! :) Vi har skrattat mycket och kosat oss på högsta nivå! Alla barnen har skött sig otroligt bra och jag måste säga att de vuxna också. ;) En liten tabbe bara... när vi drar i gång grillen på tisdag kväll inser vi att vi inte har med oss en droppe alkohol.. snacka vanedrickare.. ;) så, vi grillade utan ett glas rött och vet ni??!! det gick finnemang!! :D haha..

onsdag och torsdag var det Kolmårdens djurpark som stod på schemat. Två kanondagar! Barnen red kamel, vi såg på underbar delfin show och återigen lite skratt :))

Nu om dagen går det i bröllopsprogramstillverkning. Jo, men jag har planerat in allt som vanligt... konstigt nog brukar ju mina planeringar hopa sig i slutänden... men men vad gör väl det?? ;) Jag vet ju att jag ror det i land innan den stora dagen, 14:e augusti. :)

Appropå ingenting, så har vi börjat nedräkningen till förskoleinskolningen (OBS! läs dagis.. men för den goda ordningens skull står det förskolan...) för lilleman också :) den 16:e smäller det. Vi ser fram emot det. Tror lilleman kommer att trivas som fisken i vattnet. :) Mamma kommer nog också att må lite bättre då, när jag faktiskt kan läsa lite utan att vara helt slut. fiiint det! ;)

bla bla... nu ska jag knoppa! I morgon är det fixar dax! koooosen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar