söndag 15 augusti 2010

Igår vad den stora dagen kommen! Anna och Lennarts bröllop. Allt planerat in i minst detalj, klappat och klart! :) Planeringen på gick in på småtimmarna.. jag jobbar ju onekligen best under press... skräll... lr hur!?! ;))
Platsten var Bygdegården och här ser ni dukningen. Bygdegården när den är som bäst!

Här har ni bruden och tärnan nyfixade!!!


Det är tur att det finns så underbara frissor som dessa!!


Bruden och bestman Stellan... och en Suzuki ;)

Vackraste bruden!

Allt kan man ju inte planera men, ska man ta kort ute i det gröna och när det är bröllop är det ju önskvärt att solen lyser och förgyller tillvaron! Som topping, kom det en liten groda hoppande, så underbara systern Ida kom med den i handen -Är det meningen att du ska kolla om det är din prins du fått! ;) Kolla lilla grodan i handen! (eftersom den inte blev en prins är vi mer säkra än någonsin att Lennart är prinsen med stort P! ;)

Prinsessan Linnea, vacker som en dag!

Även storebror Stefan var stilig och vacker!
Till vänster bakom Stefan står Linnea, fotografen som följde brudparets stora dag. Till höger står Ida, Annas syster. Den mysigaste tjejen ever!

VACKRA!

Lillprinsen him self charmade alla!!



Kvällens toastmadame, Tina! Tina gjorde ett suveränt jobb! Spontan, rolig och underbar!

och jag mitt tal.. som jag har vetat i många mååånga månader att jag skulle hålla... det skrev jag ...halv 3 natten före dagen D.. jo, men visst Linn.. why not? ;))
och jag höll det! and I didn´t fuck up! ;))

fick iallafall bra betyg av bruden! :)

Tårtan!

Två glada brudar som nöjda inser att alla timmar av förberedelser gick i hamn med goda resultat!


3 kommentarer:

  1. Underbart vacker brud!.. Å gud va du va (är) fin Linn. Den klänningen var ju alldeles underbar! Skönt att allt blev lyckat!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. ok, vem är den gravida i den turkos klänningen?? Hahahaha. Kram på dej

    SvaraRadera
  3. Hur fasiken kan man bli anonym ? Trodde jag skrev mitt namn ja ;) TINA

    SvaraRadera