onsdag 18 augusti 2010

Jag har blivit faster!!!!!!!!!!!!!

Stefan och Lina fick en liten Saga vid 9 tiden i morse! Allt gick smidigt och bra! Tyvärr är jag och lilleman lite snoriga och förkylda så jag vågar TYVÄRRRRR inte åka och snooosa bebis... :(( men till delgen då ska jag kosa igen ALLT! ;) (om jag får då..) Mormor tar med Frejson i morgon och tittar på underverket. Vi har köpt sötaste små adidasskorna till henne. :) De har legat i garderoben över en månad och väntat på att hon ska titta ut <3


............................................................................

Fan, jag skulle kanske ha vägt mej förra måndan ändå... det är ju lite fränt när kilona börjar rasa.. ah, jag kommer att märka det ändå! (övertalar mej själv på ett smidigt sätt... ;) Idag har jag mest varit småhungrig hela dan... varit hos Maria och hon hade både bakat go (läs såg go ut) sockerkaka och gjorde en av mina sommarfavvosar... nypotatis, kassler och guffe... suck... jag drack min soppa jag! Totalt dret bestämd på att lämna ifrån mej massor av kilon! :)

Annars har jag lekt frissa... :O ....(hoppas inte min frissa ser´t..) jo, då jag kan, herre gud hur svårt kan det va? Jag tycker dessutom att det är kul... men med kökssax, dåligt ljus och självfall är det inte helt lätt! haha... men vi har rättat till så nu är dotter och mor hyfsat nöjda! :))

Nu sängen -för i morgon är det tredje inskolningsdagen för lillemannen. han bara leker han, verkar till att gå kalas! Skönt för alla inblandade!

1 kommentar: