onsdag 21 juli 2010

underbar dag i Karlstad med underbara Anna!

Idag har jag och Anna varit i Karlstad heelt utan barn. Lyxat oss, det är vad det kallas. De små liven är mer än underbara men, att ha med dom på shopping är överkurs! ;))

jag har haft mer än lovlig ångest för tärnklänningen som var betald och klar i maj, alltså ångest för att den inte ska gå på.... för att jag har gått upp i vikt... hmmmmm...

MEEEEEEEN, den satt fortfarande som en smäck! Den behövdes dessutom inte sys upp när jag fick på mej skorna. JIIIHAAAAA!!! Ibland vill det sig bara. Anna fick med sig brudklänningen hem också, den är så enormt otroligt fiiin!!! Hon kommer att bli såååå vacker!!

Bh'n är fixad och inköpt, skorna passar lika dåligt som de gjorde när Linda och Johan gifte sig, vilket betyder att de funkar lika bra som då.. jag har inte ringt Marie idag.. som jag faktiskt försökte göra i måndags när det inte funkade... om frisyren alltså.. ;)) morgondagens syssla! :)

Bröllopsprogrammet växer fram i mitt huvud, jag har inte publisher på min laptop, så det blir att föra över allt till den gamla datorn och sen, bara få ihop det!

Lycklig och glad över att få hem min älskade i morgon, medveten om att han sen ska vara ledig tills NÄSTA måndag gör mig alldeles varm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar