torsdag 1 juli 2010

njuter å njuter å njuter

Det är det enda jag gör om dagen! NJUUUUTER! Jag tog Metas ord på allvar så nu njuter jag fullt ut! :) Enda som jag riktigt saknar är att ha Putte hemma, han får tyvärr ingen hemma semester i år... men vi får kosa extra när han är ledig! <3

Vi har precis kommit hem från några riktigt goa dagar hos Monica och Lennart i Hunnebostrand. Inte helt fel alls faktiskt! Jä likert!! Vilken lyx att bo på kusten, jag, Freja och Frida funderade allt ett tag på om vi skulle ta och flytta ner, men kom på att vi nog faktiskt skulle sakna allt vi har hemma :) go' ongar! De har skött sig perfekt så det har varit riktigt kul!!! Lillemannen har också skött sig bra, men lilla plutten min har fått svinkoppor... i örat stackarn. såg ett misstänkt sår i örat så fort vi kom ner i måndags och jag insåg direkt att det var svinkoppor... eftesom freja har haft det åtskilliga gånger så var det ingen tvekan på den.

Men tisdag morgon var vi hos världens skönaste doktor och fick penicillin och salva så febern har nu gått ner och han är numera smittfri och piggare! :))

Nu ska jag gå och sova för man vet aldrig och felix får lust att gå upp tidigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar